Saturday, March 26, 2011

Earth Hours (:

WELL HELLO THERE WORLD. 

Ambik kau. Tu diaa. Ala-ala Anwar Hadi kan.

Siapa yang tutup lampu malam tadi? - angkat tangan. 

Good-good. 

Earth Hour ni diadakan setiap tahun yang meminta rumah-rumah dan pejabat untuk memadamkan lampu dan peralatan elektrik selama satu jam untuk meningkatkan kesedaran atas perlunya tindakan terhadap perubahan iklim. Haa, tu je yang aku tahu. Kalau korang nak tahu pegi la search google. Aku pun search google.

Aku nak tanya ni. Korang buat apa dalam gelap tu? Jangan ada yang fikir lain okay. Ni ada yang otak kuning atau lebih dikenali sebagai blue, mesti fikir lain. Haha.

Mesti boring bila dalam gelap. Aku pun mati kutu dalam gelap tu. Titibe satu idea muncul untuk menghilangkan kebosan yang melanda pada diriku ini. Cehh, ayat akuu. Aku memang suka bergambar. Dalam gelap tu aku ambik banyak gambar. Tapi 5 je yang elok. Yang lain tu tak jadi.






Yeah. Gambar-gambar diatas adalah untuk tatapan korang semua. Bersemangat gila aku. First time buat benda ni. Tahun lepas aku tak buat macam gini sebab aku tak tahu apa jadahnya kita kena buat benda ni. Bila dah tahu, baru la aku start menjadi rakyat Malaysia yang prihatin. HARHARHAR. 

Thanks for reading my annoying story . ◕ ‿ ◕

2 comments:

natasha nadiah said...

hahaha .
nice story sys !

batrisya farhana said...

@Natasha Nadiah : Hehe, thnks sys!